23 januari 2012

Klart och halvdant

Ägnade helgen åt att fästa trådar och sticka de sista varven på diverse projekt. Vet inte varför så många tummar blir hängande i luften? Det tar ju inte lång tid. Egentligen.

Vad gäller hemlisarna så har jag nog lyckats snoka reda på vem hon är! Ganska bra gjort tycker jag själv. *klapp på axeln* Min mottagare har inte haft det så lätt. Jag har lyckats missleda henne på grund av mina kommungeografiska kunskapsbrister. Förlåt! Men hon är bright så hon kommer nog på det ändå! ;)

Avslutningsvis några bilder.


Pulsvärmare till Yin. Hon behöver sådana.


Navia tofflers som blivit liggande hurlängesomhelst men nu är brukningsbara. Dottern tyckte att hon hade så ful färg på benen så jag fick lova att göra bilden svartvit. Vilket inte gör så mycket eftersom garnet är grått och vitt.

Sjalen jag virkar. Den första. Snart klar. Måste köpa en madrass för att kunna blocka den. Snart.

Gladstickning. Alla behöver grytlappar i klatschiga färger. Så jag stickar på.


Over'n out.

1 kommentar:

Tantstickan sa...

Finfina pulsvärmare och super-glada grytlappar!!!