05 februari 2007

Tummen upp!

Vantarna är inte längre tumlösa. Det blev raka sådana. Jag är rätt nöjd även om flätorna naturligtvis borde ha vridits åt andra hållet på vante nummer två, det misstaget kan jag dock leva med för de är förbaskat sköna på händerna!

Jag ska switcha till Betaversionen av blogspot. Antagligen kommer den här bloggen att upplösas i miljarder små pixelpartiklar någonstans i sajberrymden. Jag är skeptisk till datorer och allt datorrelaterat som inte handlar om att surfa runt på webben känns mycket traumatiskt.

Time to go, hunden har ett ärende bakom busken att sköta. Lev väl!

5 kommentarer:

Annelie sa...

Stiligt! De ser ut att vara hur sköna som helst. Har själv gjort ett lamt försök att sticka vantar men jag kom inte längre än till tumkilen när det blev stopp. Vet inte om det berodde mer på den engelska stickbeskrivningen än på min intelligensnivå. Hmmm? För säkerhets skull ska jag nog testa ett svenskt mönster nästa gång.
Ha det så bra!

Anonym sa...

Fina vantar!

Heidi sa...

Jättefina vantar! Vilken tur att du inte använde dem som brasbränsle på grund av tummarna! :)

Anonym sa...

Underbara vantar!

Elisabeth och Ann

Zina sa...

Tack för alla snälla ord om vantarna! :)