24 december 2006

Fem hematom är fler än fyra lipom.

Inlagd och tillplattad. Blod och tårar. Massage och lindring. Korridorkamraternas kramklubb. Adventsstakar och illamående. Upp och ner. Från och till. Här och nu.

Varma tankar: Johanna. Mamma och Wiking. Svarte Katten. Mopsiga oförskämda Mongomuppen. Helena - S som i stark.
Dr H - favvopuckot. Elisabeth och Ann - kloka, generösa och utöver det vanliga. Maria med garnkorgen. Knådande Kerstin och Ulrika. Stickiga nattsystrar. Kalles skurna sallad. Alla andra. *tycka om*

Bling bling! Krims å krams. Bring it on.


2 kommentarer:

Annelie sa...

Fattar ingenting mer än att du har det jäkligt jobbigt just nu. Tror jag... det är i varje fall de vibbarna jag får genom det du skrivit. Kan inte göra något mer än att skicka mina varma tankar till dig och de dina.
Kram,
Annelie

Zina sa...

Tack för din omtanke. Det finns dåliga dagar och det finns bra dagar. Med hjälp av den proffsiga omvårdnad jag erhåller samt min familj kommer det säkert många goda dagar i framtiden.

Kram!